29 Temmuz 2007 Pazar

Hayatımız beleş!

Bugün kendime bir GamePad aldım; Intenet'den! Öyle pahalı bir şey değil SNOPY USB-2601 JOYPAD adında ve yaklaşık 10$ tutarında. Aslında almaya da niyetim yoktu. Satın aldığım mağaza 10 liralık bir hediye çekim olduğunu ve 3 gün içerisinde kullanmazsam iptal olacağını hatırlattığı için aldım. Sanırım ticari bir oyuna yenik düştüm!

Neyse, işte bunun KDV'si ve kargo masrafı derken ürün verilen hediye çekinin neredeyse bir misli daha arttı. Şimdi beleş alacaktım ya! Bir nevi hayallerim suya düştü. Ama yılmadım gittim geri kalan miktarı kredi kartının harcamalara karşılık hediye ettiği Bonus'u kullandım. Bu sefer cuk oturdu. Şimdi bedeva bir ürünü beklemekteyim...:)

Bir gün nasipse bu joystick benzeri cihazla oyun oynayacağım. İtiraf ediyorum oyuna da para vermedim. Geriye demirbaş değerinde bilgisayarı saymazsak bir tek elektrik kalıyor ki onu da beleşe getirmek mümkün. Dizüstünü alıp başka bir yerde şarj etmek. Peki ya ZAMAN!

Evet, zaman beleş gibi gözükse de değil. Hani derler ya vakit nakittir diye. Ticarette böyle olabilir veya kafiye tuttuğu için söylenmiştir. Bilemiyorum ama doğru olduğunu bazen görmekteyiz. Bence zaman hiç de beleşe harcanak kadar ucuz değil...

Hiç yorum yok: